Tuesday, April 17, 2007

Days chasing days.. Part 2..

Fan i helvete vad segt dagen har gått idag.. Trodde det skulle vara chill för att Markus är ledig men nej nej, här har man degat i slow-motion på Toys'R'Us hela dagen. Hoppas jag får nåt redigt soft kneg snart så jag slipper Toys :/. Dagarna blir fan abra längre och längre..

Men men man ska väl inte klaga. En annan wierd sak idag har varit att jag har tänkt en del på Jessika(Ohh the horrors, I know..) och tänkt tillbaka på massa saker. Fan ibland saknar jag henne :/. Men man reser sig alltid. F.ö har det inte hänt något utom att det kom in en sjukt humoristisk gubbe idagoch snackade om allt möjligt från frekvenser på radiostyrda plan till lego osv ^^. Just nu softar jag med In Flames och TV typ. Och funderar på hur mkt jag längtar till sommaren och kanske chansen att träffa en ny tjej att lalla runt med <3.

Dagens citat:

"You´ll never be alone again
You´ll never die again
You´ll never be born again
You´ll forever be, stuck here in eternity"

Nu ska jag fortsätta surfa och njuta av In Flames. Peace!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home